luni, 13 iunie 2016

"Nopti de Vama", de Dan Nita

Am scris majoritatea povestioarelor din carte in vara lui 2008, pe plaja din Vama Veche. Bineinteles ca sunt direct influentate de oamenii si intamplarile din jurul meu de atunci, chit ca in unele am spus direct lucrurile, plasand actiunea la Stuf, Soni, Epava etc. iar in altele am transformat eroii in pisoi care asteapta la corturi, fluturi carora le e frica sa zboare sau printese carora nu le pasa de lupta dintre print si zmeu :-D Este destul de usor de recunoscut modelele de la care am plecat ;-)

Am incercat sa transmit in fiecare povestioara cate un mesaj si ma bucur sa vad ca miile de cititori l-au receptat. Oricum, mesajul major al acestui volum este: "Traieste Viata!".

Daca doriti sa vedeti ce cred despre volum cei care l-au citit si mi-au trimis reactii, le-am strans la:

http://noptidevama.blogspot.ro/2014/10/reactii-despre-cartile-nopti-de-vama.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu